Search title

Tuesday, June 15, 2010

Teras gemunggal untuk pemagar rumah

Teras gemunggal untuk pemagar rumah bermasalah dan keselamatan dari gangguan selalu digunakan oleh orang-0rang lama.




Bagaimanakah caranya?.
Ambil empat ketulan kecil teras gemunggal dan setiap ketul teras tadi dibacakan 41 kali ayat Kursi. Ketulan teras gemunggal yang sudah
dibuat pengisian tadi di letakkan di setiap penjuru rumah. Insyallah.

Kepada pelanggan tetap saya yang berhajat, ketulan ini akan dihadiahkan secara percuma. Hanya RM10 untuk kos pengeposan, selagi stok masih ada.

Keperluan Setiap Keluarga.


Batu wali dan batu gemunggal mempunyai khasiat yang cukup besar yang patut dimiliki oleh setiap keluarga. Tujuan saya hanya untuk berkongsi sahaja, bukan ada tujuan lain. Sebagaimana kita menyediakan first aid di rumah begitulah juga keperluan bagi batu ni. Saya fokus kepada khasiat menyedut bisa, penawar racun dan deman panas bagi batu ni.

Batu gemunggal dapat menyedut bisa sengatan seperti lipan, jengking kala, ular dan lain-lain lagi. Caranya mudah sahaja dengan lembabkan sedikit permukaan batu dan letakan pada tempat yang kena sengat, ia akan jatuh sendiri bila bisa habis disedut. Perkara ni berlaku sendiri dalam keluarga saya.

Jika kita deman biasanya panadol menjadi ingatan, jangan lupa kesan sampingan ubatan moden. Batu mempunyai elemen penyejuk yang cukup baik bagi diri kita(asal kita dari tanah). Batu wali, batu gemunggal, batu seribu khasiat, buntat siput merupakan batu penawar. Rendam saja batu-batu khasiat(jangan batu jalan) yang ada dalam masa setengah jam,baca bismillah dan selawat terus minum atau buat lap badan.

Dua perkara ini biasa berlaku dalam mana-mana keluarga, kalau tak hari ni pun mungkin besok atau lusa. Pastikan first aid asli ini juga ada pada keluarga kita.

Kepada yang tidak berkemampuam saya boleh bagi hadiah seketul batu wali cuma bayar RM10 untuk kos potong batu dan pos sahaja.

No comments:

Post a Comment